FAQS

Jak robić zakupy w NaturalnaŻywność.com.pl?

1.Jak wybrać produkty?

Po lewej stronie sklepu Naturalna Żywność znajduje się lista menu z kategoriami produktów. Można również kliknąć ikonę „Produkty” i wybrać kategorię z poniżej pokazanych. W prawym górnym rogu jest pasek wyszukiwania, w który należy wpisać szukaną frazę.

2.Czy do dokonania zakupu konieczne jest rejestrowanie się na stronie sklepu?

Nie, rejestracja nie jest konieczna do dokonania zakupu w naszym sklepie.

3.Jak wygląda etap dokonywania zakupu?

  • Wybieramy produkty, które chcemy kupić.

  • Dodajemy je do koszyka poprzez kliknięcie na ikonkę „do koszyka”

  • Pokaże się okienko , w którym możemy wybrać opcję „Pokaż” i przejść do kasy lub wybrać opcję „Kontynuuj zakupy” i wybierać dalej inne produkty.

  • Po wybraniu opcji „Pokaż” przechodzimy do formularza rejestracyjnego, w którym należy uzupełnić Dane Dostawy. Można tam zmienić ostatecznie produkty, które zostały wybrane

  • Po dokonaniu ostatecznych zmian należy zaznaczyć zdanie „Prosimy zapoznać się z warunkami sprzedaży i zaakceptować je ”oraz nacisnąć przycisk „Zamówienie”

4.Czy istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę przelewem?

Oczywiście istnieje możliwość zapłaty przelewem. Wpłaty należy dokonać na konto podane w potwierdzeniu zamówienia.

5.Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia wynosi do 4 dni roboczych w zależności od rodzaju zamówionego towaru. Po skompletowaniu zamówienia i wysłaniu paczki dostawa następuje w ciągu najwyżej 48 h.

6.W jaki sposób mogę się skontaktować z obsługą sklepu?

Obsługa sklepu jest dostępna od 08:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 533-654-068.Można również kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

7.Czy wysyłamy zamówienia za granicę?

Tak wysyłamy przesyłki za granicę kraju. W celu uzyskania informacji dotyczących kosztów takiej wysyłki należy skontaktować się ze sklepem drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub telefoniczną 533-654-068.

8.Czy zakupiony towar można zwrócić?

Tak, według prawa do 10 dni od otrzymania towaru - można go nieużywanego zwrócić bez podania przyczyny informując nas o tym. Do 14 dni należy towar odesłać wraz z otrzymanym paragonem.